Tvrtka na razini grupe trenutno je prisutna na 31 tržištu, a u budućnosti namjerava tražiti nova tržišta za kobasičaste proizvodima, koji trenutno dostižu 17% udjela u ukupnoj prodaji kompanije.
Još veći naglasak bit će stavljen na tzv. etno tržište, odnosno one potrošače koji već poznaju brend Perutnine Ptuj; među njima su svakako švicarsko i austrijsko tržište.
- Na nivou grupe, Perutnina Ptuj danas je sigurno najveći proizvođač pilećeg mesa od Istanbula do Münchena. Imamo velike tržišne udjele na našim tradicionalnim tržištima, ali svjesni smo da će organski rast biti sve teži i skuplji. Stoga je naša strategija osigurati budući rast kupovinom tvrtki na pojedinim tržištima ili zemljama od interesa za nas, a razmišljamo i o stvaranju novih strateških poslovnih jedinica koje ne bi bile vezane samo za pileće meso, već za širi spektar proizvoda iz prehrambene industrije, rekao je Šišić.
S naglaskom na održivi uzgoj i prijateljski tretmanu životinja u liniji Natur Premium, tvrtka se približava mlađim kupcima koji su za prilagođeni uzgoj kokoši. Ovakva diferencijacija proizvoda otvorila je vrata zahtjevnim tržištima Austrije i Švicarske.
Šišić napominje da se u Austriji teško probiti na maloprodajne police čak i ako imate niže cijene.
- To je filozofija koja se mogla ''čuti'' i u Sloveniji, a to je da trgovci jednostavno ne žele uvoziti proizvode iz drugih zemalja ako svoje potrebe mogu zadovoljiti s austrijskim dobavljačima. No, nakon nekoliko godina upornog truda i uspostavljenog povjerenja, uspjeli smo se probiti i na ovo tržište, iako smo svjesni da nas čeka još puno posla, dodao je
Perutnina Ptuj, prema njegovim riječima, nastavit će izlaziti na tržišta Europske unije, gdje je suočena s većom zaštitom od domaćih proizvođača, s linijom Natur Premium i certifikatom o prilagođenom uzgoju kokoši.